Pagina's

maandag 17 oktober 2022

Lekker gefreubelt

 Hallo allemaal, 

Ik heb de verslaving van het Mixed media en Art journal goed te pakken.

En kan het niet laten om weer heerlijk aan de slag ermee te gaan.

Ik vind de Art by Marlene produkten zo leuk.

Je wordt er echt vrolijk van, sommige zullen blehhh niet mijn ding. 

Maar ik dacht ook neee joh das echt niks voor mij nou zie mijn resultaat.


Ik heb de tag / art journal set BM07 gebruikt.

Ook de stempel set met allemaal kleine stempeltjes STAMPBM47

En de set met vissen STAMOBM34.

Gezellig dat je langs kwam om te kijken.

Laat gerust een reactie achter, altijd leuk om te lezen.

Allemaal een hele fijne dag.

Groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. Dit ziet er echt heel gaaf uit.
    Ik word hier heel vrolijk van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer