Pagina's

zondag 16 oktober 2022

Bloemen

 Goedemiddag allemaal,

Wat vind ik dit gaaf om te doen. Ik heb er een nieuwe verslaving bij.

Mixed media en ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden..



Hier mijn resultaat van vandaag.  Ik hem de stempels gebruikt van Art By Marlene.

De butterfly set StampBM49

De bloemen set StampBM41

De stampset StampBM47

Met dee creatie doe ik mee met de uitdaging gebruik Bloemen, 

bij de Mixed Media Lovers Challenge Blog.

Allemaal een hele fijne zondag.

Groetjes Ilonka 


3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka
    Ja leuk is dat he mixed media en je hebt geweldige pagina`s gemaakt.
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat je gemaakt hebt!
    Zo fijn dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer