Pagina's

woensdag 14 september 2022

All goods things take time

 Goedemorgen allemaal.

Ik ben vandaag de uitdaging aan gegaan om mijn eerste

Mixed media project te maken.

En tjeetje ik wist niet dat ik dit helemaal te gek zou vinden.

Dit is mijn resultaat in Zwart - Wit.

Deze kaart heb ik gemaakt met de producten van Art Marlene

Dit is wat ik gebruikt heb:

Glingh Stamp Exlusive Textures.

Clear stamp Art By Marlen 3.0 nr 35.

Art by Marlene cutting die stencil BM01

Met deze kaart doe ik mee aan de Mixed Media Lovers.

Gezellig dat je langs kwam tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka 

5 opmerkingen:

  1. wow voor een eerste keer meteen prachtig hoor!! Pas op, want je wordt verslaafd.
    Leuk dat je meteen meedoet met onze challenge zwart / wit op Mixed Media Lovers. Succes!!
    groetjes Ine (owner MML)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige creatie! Echt mooi! Leuk dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers,
    Marlies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze zwart wit challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vindt ik een super mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de zwart/wit challenge van Mixed Media Lovers. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer