Pagina's

donderdag 5 mei 2022

Gefeliciteerd

Goedemiddag allemaal,


Ja jullie hebben het zeker gemerkt ik plaats veel kaarten.

Waarom omdat ik het heerlijk vind om te freubelen en om positief te blijven,

 Er gebeurt zoveel in de wereld.

Ik blijf daarom heerlijk elke dag een kaartje maken !!.

Maar goed nu terug naar de mijn kaart. Dit keer heb ik een kaart gemaakt voor de Craft Rocket.





Met als uitdaging "Happy birthday"

Gezellig dat je langskwam om te kijken,

tot de volgende keer.

En doe geniet van alles wat je leuk vindt.

Groetjes Ilonka 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ilonka!
    Mooi met de bloemen, parels en het kant in het roze.
    Alles past perfect bij het plaatje en het dp.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer