Pagina's

dinsdag 17 november 2020

Snowmen couple

 Hallo allemaal,

Ook hier ben ik weer zo blij mee. Ik mag voor De Keen Crafter Designs

Plaats nemen in het team om me helemaal uit te leven met het digitale design papier. 

En daarop kon ik geen nee opzeggen want ze hebben ze een prachtige paper packs !!


Ik heb deze kaart gemaakt met het prachtige papier van :

Teal Christmas

En dit is mijn uitwerking 


De digi is van Bugaboo Snow men couple

Leuk dat je langskwam, laat gerust een ractie achter. 

Want dat is ook leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.

Tot de volgende keer en blijf gezond !!

Groetjes Ilonka 


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je bent gekozen in design team.
    Deze kaart is ook weer prachtig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Ilonka en de digi is zo lief.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief en leuk kaartje en gefelciteerd met je deelname in het team van Keen Crafter Designs! Succes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk dat je deel mag nemen aan hun team. Je maakte voor nu alweer een schitterende bijdrage Ilonka.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer