Pagina's

donderdag 29 oktober 2020

Kerstman met lichtjes

 Hallo allemaal, 

Vandaag is het weer Vilda Stamps dag. 

De tijd van kerstkaarten maken is weer in volle gang. 

Ik heb deze leuke kaart gemaakt dit keer met V865 Kerstman met lichtjes.





Ik heb alles ingekleurd op het Fastprint Gold printpapier 200 gr. met mijn Faber Castell Polychromes. 

Zoals je kan zien zijn mijn kleuren best wel warm.

Je kunt met dit printpapier dus best mooi kleuren. Vind ik zelf.

Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka



14 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje mooie kleurtjes gebruikt, inderdaad gaat prima op printpapier.
    Groetjes, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje mooi 8ngekleurd.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zéker warme kleuren!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat een leukerd Ilonka. Prachtig ingekleurd. En het papier is er geweldig bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat een leuk ventje op je kaartje! Mooi ingekleurd! Gezellige kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook druk aan het kerst kaartjes maken, leuke stempel is dit. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka,

    Wat een leuke kaart en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart.
    Leuke digi, en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk ventje Ilonka en inderdaad mooie volle warme kleuren. Het is een leuke kerstkaart geworden en binnenkort zullen we allemaal weer met de kerstboom-verlichting gaan stoeien..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your little drummer boy is adorable Ilonka, gorgeous colouring and card..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi Ilonka, dit is echte kerst, leuk gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is an adorable Christmas card.


    Cheryl (SheStamps)
    Visit my blog - She Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart en je hebt de stempel mooi ingekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer