Pagina's

maandag 10 augustus 2020

Spring Bumble Bee

Hallo allemaal.

Ik heb leuk nieuws. Ik ben er zo blij mee.
Dit keer mag ik plaats nemen in het DT Team van De Starstampz. 


Ik mag nu mijn eerste DT kaart laten zien voor de nieuwe challenge van vandaag. 
En de Starstampz Challenge kun je HIER vinden. 
De uitdaging is Anything goes.
Ik heb de digi van Spring Bumble Bee gebruikt.


De tekst, tag, honingkorf  en rand met bijtjes heb ik met de silhoutte gesneden.
Digi heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychormes.
Papicolor To print 160 gr.

Doen jullie gezellig mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe dt-baan en je hebt een hele mooie binnenkomer gemaakt. Een lief afdrukje ook en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful card, Ilonka! That image is so sweet, and you've added such lovely elements to it! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer