Pagina's

vrijdag 13 maart 2020

Spring is in the air

Hallo allemaal. 

Ik heb zo,n geweldig leuk nieuws. Ik ben gevraagd voor het Blog van Sherri Baldy
Hier mag ik mijn creaties laten zien. Leuke projecten en kaarten.
Dank je wel Sherri Baldy. voor deze superleuke job !!

Dit is mijn 3D project.
De Spring in the air stempel kun je HIER vinden in de shop !! 


Ik heb deze leuke digi ingekleurd met natuurlijk mijn Faber Castell Polychromes.

Nummers: 107, 109, 120, 129, 145, 152, 170, 187, 191, 192.

Leuk dat je langskwam tot de volgende keer.


Groetjes 

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ilonka, dat is zeker leuk nieuws. Je maakte een vrolijke binnenkomer. Wat een leuke digi en wat komt ze goed tot haar recht op deze fleurige creatie. Veel plezier en succes gewenst in het design-team.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gefeliciteerd!! Wat leuk! En je maakte meteen een heel gaaf projectje! Zin in de lente krijg je ervan.
    Raar trouwens dat ik opeens geen volger meer was. Naar mijn beste weten ben ik het al jaren.
    Maar dat had ik pas ook bij Astrid. Zo vreemd...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer