Pagina's

zondag 5 januari 2020

Meisje met bloemen

Hallo allemaal, 


Vandaag is het eindelijk zover mijn eerst DT kaart voor Vilda stamps mag ik laten zien.
Wat ben ik blij om met de getalenteerde designers van Vilda stamps in een team te zitten.
Ik heb er zo zin in. En hoop dat jullie ook eens langskomen op het Vilda Inspiratie Blog 


Dit is mijn bijdrage ik vind het altijd heerlijk om baby kaartjes te maken en deze leuke 
stempel kun je HIER vinden.






Dit keer heb ik alles ingekleurd met mijn Derwent inktence potloden.

Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.


Groetjes 




3 opmerkingen:

  1. De beste wensen..... Wat een mooie , lieve kaart Ilonka. Mooi afdrukje. Leuke easelkaart. Je kaart van hieronder is ook prachtgie. Leuke sneeuwpoppen. En erg mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe designerschap Ilonka. Leuk om het jaar zo te beginnen. Leuke stempel heb je gebruikt en een mooie kaart mee gemaakt. Een knappe binnenkomer. Succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer