Pagina's

dinsdag 2 april 2019

Steampunk

Hallo allemaal,

Eindelijk mag ik vertellen mee. Ik werd gevraagd om terug te komen bij de My Besties Aussies Challenge blog. En wat een eer. Ik heb er niet over na moeten denken. Wel moest ik een  hele maand wachten om mijn kaartje te laten zien maar hier is hij dan. 



Dit keer kregen we een image vanuit het Steampunk e-book reloaded coloring book.
Ik heb er toch voor gekozen om er een kaartje van te maken.
Je kunt de link HIER vinden.
Doen jullie challenge mee de challenge.

Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.


Groetjes 




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Ilonka, gefeliciteerd. Mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ilonka.
    Dat is toch mooi nieuws voor je, gefeliciteerd.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk gefeliciteerd en je kaart is weer geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer