Pagina's

dinsdag 3 oktober 2023

With love

 Hallo allemaal,

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. 

Er staat weer een leuke uitdaging klaar.

Dit keer bij…..

LeAnn's World 101 Challenge Blog.





Met als uitdaging Anything goes.

Ik heb de digi gebruikt Flower Girl.



Ik heb alles ingekleurd met mijn Mijn Copics.

C4 Cool Grey.

C2 Cool Grey.

V17 Amethist 

Y06 Yellow.

Decotime Markers.

23 Orange.

Promarkers.

Coral

Sunkissed.


En we zijn natuurlijk harstikke benieuwd naar jullie creaties.

Hop even bij ons naar binnen en doe mee !!

Allemaal een hele fijne dag.


Groetjes Ilonka  

1 opmerking:

  1. Het is een heel leuk kaartje geworden.
    Ik vind het designpapier dat je hebt gebruikt erg gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer