Pagina's

woensdag 30 augustus 2023

For my dear Friend

 Goedemorgen allemaal,

We hebben er weer zin in na de break en na de vakantie periode..

Hier een nieuwe Challenge bij The Paper Shelter Challenge Blog.




De uitdaging is Add a Sentiment 
Ik heb de lieve digi gebruikt van Enchanted Rockabilly



Mijn kaart zelf heb ik gesneden met een SGV bestand van de Silhoutte.
Ik heb het plaatje ingekleurd met mijn Copics.

Haar: Y00 en Y06
Jurk Bv00 en V17
Vleugels Y00
Haarband V12
Gezicht en armen met Promarkers
Coral R937 Sunkissed Pink 228


We hebben weer een leuke prijs weg te geven.



Kom gerust langs en doe mee !!
Allemaal heel veel plezier met deze leuke uitdaging.
Groetjes Ilonka 



1 opmerking:

  1. Stunning card design Ilonka, and such a pretty colour combo. I love this image. She has so much attitude!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer