Pagina's

woensdag 2 maart 2022

One for the boys

Goedemorgen allemaal, 

Ik heb zo leuk nieuws !!

Ik mag plaats nemen in het DT van The Paper Shelter.


Het thema van deze week is "One for the boys"
Ik heb de leuke digi gekozen van Mad about video games.



Ik heb het ingekleurd met mijn favorieten kleur potloden Faber Castell "Polychromes"

En zelf vind ik voor een jongens kaart wat knopen op de kaart erg leuk.
De tekst van Game on en Games zijn uit de Silhoutte shop.


Kom gezellig langs en doe mee !!
Je kunt deze leuke prijs winnen !!
Allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Ilonka




1 opmerking:

  1. Welcome to the team Ilonka! We're lucky to have you! This is such a great project! I love the shape you chose, and carried through in a smaller version, and I love the buttons too.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer