Pagina's

zaterdag 6 maart 2021

Fairy and Unicorn

 Hallo allemaal,

Tijdens de corona crisis ben ik toch zo ontzettend blij mee deze mooie hobby. 

Lekker bezig zijn is vol vele nu toch een uitkomst. Daarom laat ik jullie mijn kaartje zien voor de 

Challenge van de Fairy and the Unicorn.

Het thema is gebruik een fairy of unicorn.

Dit is mijn inspiratie kaartje met een leuke setje van de Paper shelter "Winter Princess' 



Ik hoop dat jullie gezellig mee doen en we kijken uit naar jullie creaties.
bedankt voor het langskomen, tot de volgende keer.
En blijf gezond 
Groetjes Ilonka 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in deze winterse kleuren! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilonka,

    Wauw wat een leuk kaartje .
    En net zoals jij ben ik ook blij zo`n leuke hobby plus dat je zo ook
    leuke contacten hebt op blog en facebook en instagram.
    Ik verveel me eigenlijk nooit haha.
    Heb alleen een probleem met mijn rechterhand die is overbelast nu.
    Maar dat komt wel goed hihi.
    Gewoon typen met links haha.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ook hoor. Knutselen kan gewoon thuis en online kun je heel veel knutselspullen bestellen..en je kunt anderen er blij mee maken.
    Je kaart is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer