Pagina's

donderdag 15 oktober 2020

Herfst

 Hallo allemaal, 

De herfst is weer in volle gang, en ik mag het bekend maken dat ik nu ook bij het DT Team 

van de Girls Creative Craft Challenge  mag plaatsnemen.


Om mijn inspiratiekaartjes te laten zien. Dit keer niet mer digi,s kleuren maar

Met kaarten van 3d knipvellen of ander mooie knipvellen van plaatjes.

Bij Girls Creative Craft Challenge is er nu vandaag een leuke challenge van start gegaan.

Dit keer is De egel onze sponser.

De uitdaging van vandaag is gebruik LINT, TOUW, KANT.

Dit is mijn inspiratie kaart.


Ik heb gebruikt :

Essentails SL251.

Lint, Touw en kant.

Bloemen van Abrikoos Bloessem

Wat zou het superleuk zijn om jullie kaartje te bewonderen op de

Girls Creative Craft Challenge.

Net dit kaartje doe ik mee aan de 

Lil Patch of Crafty Challenge.

Creative Moments Challenge.

Gezellig dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka



5 opmerkingen:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer