Pagina's

zondag 17 februari 2019

Sweet unicorn

Hallo allemaal,



Dit is mijn schetschallenge kaartje Bij Stella Says sketch By Catch the Bug.
De komende 14 dagen loopt deze leuke challenge.



Ik heb het schattige stempeltje Sweet Unicorn  gebruikt   zie HIER.

Ik heb daar mn Zig Color clean brush voor gebruikt.
Doen jullie  gezellig mee, je kunt er een paar leuke digi,s mee winnen.

Gebruik dan wel deze Sketch....



Leuk dat je langskwam, tot de volgende keer.
Allemaal een hele fijne zondag

Groetjes 



7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ilonka!!
    Bedankt voor je reactie op m’n blogje!
    Fijne zondag,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilonka, your unicorn is so sweet. LOVE your coloring and the blue papers. So glad you are a GDT member...your cards are just amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje! Mooie uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurd. De sketch is duidelijk te herkennen. Leuke kaart Ilonka :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf hele mooie ingekleurde stempel
    En mooi kaartje Ilonka
    Fijne zonnige dag groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom ook weer eens bij jou buurten, bedankt voor je leuke reactie op mijn kaart.
    Gaaf kaartje heb je gemaakt, erg leuke afbeelding ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer