Pagina's

woensdag 6 februari 2019

Kitty Angel Love

Hallo allemaal,
Ik ben helemaal in de wolken vandaag.
Ik mag deze maand me helemaal uitleven als Guest Designer van Bugaboo Stamps


En hier is mijn eerste kaart. 
Kitty Angel  Love is een nieuwe Release stempel.



Gedurende een hele week krijg je 50% korting op alle nieuwe afbeeldingen.
Je kunt de Kitty Angel love hier vinden.
Het papier is van Avec. Kitty is ingekleurd met mijn Zig Clean Color Real Brusch.

Een hele fijne en gezellige woensdag allemaal.

Groetjes .






3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn! En je kaartje is heel leuk. Mooi in rood, voor de liefde. Ik houd ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeiciteerd met je gast designerschap en een heel valentijns kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is adorable. Love your coloring.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer