Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 1 juli 2016

Nurse Bonnie

Hallo allemaal,

Op het Mijn Besties Ausies Blog staat de nieuwe challenge weer online.
Met als thema Anything goes.








Deze digi heb ik gebruikt







Wat heb ik nog meer gebruikt:
Het dokters tasje en de bloemen en de thermometer komen uit de Silhoutte shop.
De mal is van Dutch Doobadoo.

Doen jullie gezellig mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken. 
Tot de volgende keer.

Createve groetjes Ilonka



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer