Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 11 augustus 2016

Naar school

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik mijn tweede GDT kaart laten zien voor de Paper nest dolls.




En dit keer is het ook weer zo,n lief stempeltje. 

Je kunt haar HIER vinden.






Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer,


Creatieve groetjes Ilonka


1 opmerking:

  1. Heel mooi dit kaartje Ilonka...wat een schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop...ook het modelletje en de kleurtjes zijn PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer