Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 10 augustus 2016

Kaartje challenge Mijn besties

Hallo op het challenge blog van Mijn besties inkleuren staat weer een nieuw uitdaging online.
Met als thema ANYTHING GOES. 
Je mag je kaartje inkleuren met alle kleur technieken. 
Met Copics, Zig clean color brush. Faber castell, Derwent potloden Distress inkt enz.

We hebben ook een leuke prijs weg te geven. 
Dit is mijn inspiratie kaartje.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ilonka. Je bloemen zijn ook erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Ilonka.Leuk modelletje en een schattige digi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Ilonka!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow Ilonka, this is just so beautifully coloured and designed. Just adore the card fold. This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer