Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 augustus 2016

Get well soon

Hallo allemaal,

Met dit kaartje kun je weer iemand steuntje in de rug geven die ziek is.
En wedrom vandaag mag ik dit kaartje laten zien op het blog van Vilda inspiratie blog.











En zijn Hier kun je de stempel vinden.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka



5 opmerkingen:

  1. Mooi Ilonka. Daar knap je vast snel van op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat enig! Die digi is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beterschap 's kaart heb je gemaakt,
    en wat een leuke digi heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit beterschapskaartje Ilonka.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer