Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 2 augustus 2016

Fairy teddybear

Hallo allemaal,

Wat wordt ik hier toch blij van. Verleden week kreeg ik een berichtje
dat ik de komende 3 weken gast designer mag zijn bij Conie Fong.






Hoe leuk is dat !!
Vandaag laat ik jullie mijn eerste kaartje zien.
En wat zijn de stempels toch leif. Ik heb deze leuke digi uitgekozen.






Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


Creatieve groetjes



5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart Ilonka!
    Prachtige kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gast designer mag zijn!
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK vind hem echt super mooi Ilonka.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Ilonka.Mooie paarse kleurtjes en een lieve digi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer