Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 7 augustus 2016

Boy card

Hallo allemaal,
Wat gaat de tijd toch snel.
Er is alweer een maand om en vandaag mag ik mijn twee dt creaties aan jullie laten zien
voor Vilda stamps. Dit is er een van.



Ik heb toch weer een jongens kaart gemaakt. Dit keer in het Grijs met wit.
Wat jullie mischien niet kunnen zien is dat ik een glitter pen gebruikt heb.
Hier kunnen jullie de stempel vinden



Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.








Later op de dag kom ik nog even langs om mijn tweede kaartje te laten zien.

Tot laters.......

Creatieve groetjes Ilonka

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer