Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 4 juli 2016

U.K Challenge + kaartje

Hallo allemaal,

Het nieuws heeft al op mijn fb gestaan maar ik mag voortaan deelnemen,
 als dtster van het Mijn Besties U.K Challenge Blog.
Whow zo leuk !!




De challenge is vandaag online gegaan met mijn eerste dt kaartje...





Doen jullie allemaal mee !!

Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

5 opmerkingen:

  1. Ilonka this is just so pretty. Love the girly design.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Ilonka, love all the pretty accents too.
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe DT. Je kaart is prachtig, heel lief en schattig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Ilonka.Schattige digi en heel mooi ingekleurd.Gefeliciteerd met je nieuwe DT.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer