Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 1 augustus 2016

Schip ahoi !!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn GDT kaartje zien voor de Paper nest dolls.






De stempel is de Emma with Snowflake banner


Is het niet een lieve stempel. Je kunt haar HIER vinden.



De vuurtoren, golven, vogels en de schelp  komen uit de Silhoutte shop.

Het scheepswiel is van Marianne design.

En natuurlijk niet vergeten dat mijn stempel is ingekleurd met mijn Zig clean color.

Ik heb weer lekker gefreubelt.






Dit is mijn kaartje




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer