Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 15 juli 2016

July challenge Beckja B

Hallo allemaal,
Vandaag gaan we weer van start met de nieuwe Becka B challenge.




Dit keer moesten we een project maken van het prachtige papier Craphic 45.
Ik mocht een uitdaging met de Childrens our Christmas van Craphic 45.

Het thema is Anything goes.

Dit is mijn christmas box






Doen jullie gezellig mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

1 opmerking:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer