Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 27 juli 2016

Ella

Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik heerlijk aan het freubelen geweest. 
Dit keer eens een stempel gebruikt van de Paper nest dolls.
Wat zijn deze stempels toch leuk.

Dit schattige stempeltje is Ballgown Ella van de Paper nest dolls
http://paper-nest-dolls.myshopify.com/…/ballgown-ella-digi-….

Ingekleurd met mn Zig clean color. Het design papier is van MR Design/





foto van Ilonka Heuverkamp-De Wilde.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka



2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Ilonka.Inderdaad een schattige stempel en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een juweeltje Ilonka !!
    Vraagje: heb je bij de reacties op een van je vorige kaarten mijn vraag gezien!!
    Ik heb n.l. niet de goede link van het BeckaB challengeblog, en kan dus niet meer met de challenges meedoen. Kun jij me misschien het goede blogadres geven??
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer