Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 26 juli 2016

Crea chicky,s

Hallo allemaal, 
Het aftellen is begonnen, het nieuwe challenge blog de Crea chicky,s stelt zijn dt team leden voor.
Kom eens gezellig kijken wie de nieuwe getalenteerden kaarten maaksters zijn.
En volgende week komt onze eerste challenge al online. De dames zijn heel druk bezig met hun kaartjes. Zo leuk !!



We hebben leuke sponsors gevonden.
We hebben leuke prijzen en per deelnemer mag je met een max aan 3 kaartjes meedoen.

Wordt volger, wat zou het leuk zijn om je kaartje bij ons te zien.


Creatieve groetjes Ilonka  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer