Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 10 juli 2016

Challenge Mijn Besties inkleuren met Distress inkt, Zig clean color en Potloden

Goedemiddag allemaal,

 Er staat vandaag weer een nieuwe challenge van..
 Mijn Besties Inkleuren met Distress Inkt, Zig clean Color, En Potloden  online. We hebben een superleuke prijs. Komen jullie gezellig langs en doe mee !! Hehehe lol 
Dit is mijn dt bijdrage



Komen jullie gezellig langs en doen jullie mee !!

Creatieve groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie voorbeeldkaart,Ilonka.Leuke,frisse kleurtjes en een mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke mooie bloemenkaart.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer