Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 20 juni 2016

Reminder Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden.


Vandaag staat de reminder van de Mijn besties Inkleuren Met Ditress Inkt En Potloden online.Dit is mijn inspiratie kaartje. Het thema is Anything goes.http://mijnbestiesinkleurenmetdistressinkt.blogspot.nl/







Komen jullie gezellig langs en doen jullie mee !!

Dit is mijn inspiratie kaartje



Leuk dat jullie langskwamen tot de volgende keer.


Creatieve groetjes Ilonka


7 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart,Ilonka.Grappige stempel en mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie leuke kaart Ilonka!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit zomerse kaartje Ilonka ...je heb het leuke stempeltje heel mooi ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun card Ilonka and I love the little scene with the umbrella. Beautiful colouring as well.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Preciosa tarjeta!! La sombrilla y el caballito de mar combinan fantántico! Gracias por participar con nosotros. Andy Ro- DT My Besties Art España Oficial
    http://mybestiesartespanablogoficial.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer