Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 22 juni 2016

Niieuwsflits Mijn Besties Inkleuren Met Zig Clean Color en Potloden

Goedemorgen allemaal, Omdat de Zig Color zo hot is hebben we besloten om de regels even bij te werken, zodat er vanaf vandaag ook gekleurd mag worden met de geweldige Zig Clean Color. We kijken uit naar jullie creaties. Doen jullie gezellig mee. Uploaden van jullie kaartjes kan hier.





Good morning everyone there is a on My Besties Colorize With Distress Inkt And Pencils Challenge Blog a new theme. You can use also the Zig Color Cllean Brush... To color your Besties images. Feel free to join our challenge blog. We hope that you will join our challenge with your own creations for your chance to win some Bestie prizes!



Doen jullie gezellig mee !!

Creatieve groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. Ik denk dat ik ook maar weer eens ga proberen te kleuren , ik zie zulke mooie dingen gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer