Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 1 juni 2016

Juni challenge Mijn Besties Aussies challenge blog

Er is weer een juni challenge online gegaan bij..
Met als thema Anything goes

Dit is mijn inspiratie kaartje


Doen jullie gezellig allemaal mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. Heeeeel lief dit inspiratie kaartje Ilonka....zo een schattig stempeltje met die leuke vogeltjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer