Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 15 juni 2016

Juni Challenge Becka B

Hallo allemaal,

Het is weer zover de nieuwe challenge van Becka B staat online.



Het thema is Anything goes.

Mijn inspiratie Baby gift box







Doen jullie allemaal mee !!
Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze babycreatie Ilonka....zo leuk gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze babycreatie Ilonka....zo leuk gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie baby box heb je gemaakt.

    Groetjes EsmerAlda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie baby box heb je gemaakt.

    Groetjes EsmerAlda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ilonka,
    Wat een super mooie babybox creatie topprestaties gedaan !
    Fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ilonka,
    Wat een super mooie babybox creatie topprestaties gedaan !
    Fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka,
    Wow wat een prachtige baby doos !!
    Echt een juweeltje !!!Top
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer