Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 11 juni 2016

Gardener

Hallo allemaal,

vaandaag laat ik mijn tweede dt kaartje zien voor Vilda stamps



Weer heb ik een stempel uitgezocht van Carian W.
Ze zijn zzo leuk om te kleuren.

Hier kun je de stempel vinden in de Vilda shop.




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


Creatieve groetjes Ilonka

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en wat een gave stempel is dit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje heb je gemaakt! Zo leuk dat stempeltje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart in mooie kleur, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Ilonka...zo een mooi ingekleurd en schattig stempeltje erop
    maar ik heb meer moois gemist zie ik wel...je explosiebox hieronder is helemaal prachtig...zo leuk een leuk modelletje is dat...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer