Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 30 juni 2016

Challenge Juli Colour it, Create it, Show it offf

Hallo allemaal,

De Challenge van Colour it, Create it Show it off is vandaag weer van start gegaan.





Met thema Anything goes.
Dit is mijn dt kaartje 





Het patroon van de theepot is van de Cards etc Shop

Leuk dat je langs kwam om te kijken. tot de volgende keer

Creatieve groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke theepot Ilonka...en ook een heel lief en mooi ingekleurd bestiestempeltje erop...


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer