Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 18 mei 2016

Vilda stamps inspiratie shadow box

Hallo allemaal

 Hier mijn twee kaartje alweer voor vandaag voor Vilda Stamps




Ik heb deze shadow box gemaakt 
Ik heb deze stempels gebruikt V66 en V593

Het patroon van de box kunnen jullie hier vinden in de Cards etc Shop.





Leuk dat jullie langs kwamen om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka 


5 opmerkingen:

  1. Ook deze is mooi, Ilonka.
    Mooi met het zee thema.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ilonka!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, erg leuk, fijn week nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kaartje Ilonka...wat een leuk tafereeltje erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW Ilonka wat een mooie shadow box, ik vind het super.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer