Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 8 mei 2016

Slaapkop

Hallo allemaal,
Het is weer der 8e van de maand, dus tijd voor een Vilda dt kaartje.
Dit keer heb ik een leuke kaartje van het stempeltje Sleepyhead gemaakt.
En wat zijn ze toch eerlijk om mee te werken.

Het kaartje kunnen jullie vinden in de Vilda Shop 
 Sleepyheads V837



De stempel heb ik ingekleurd met mn promarkers
Het frame is van Sixxix.
Leuk dat je weer langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, mooie bloementoeven!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en mooie mal heb je gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en mal is ook prachtig, fijne zondag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Ilonka wat een leuke en vooral mooie kaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer