Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 16 mei 2016

Challenge Becka B



Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij Becka B gestart.



Het thema is Maak het dubbel.






Dit is mijn inspiratie kaartje





Doen jullie gezellig mee !!

Ik doe mee met de volgende challenge
http://cagichallenge.blogspot.co.uk/
Leuk dat ja langskwam m te kijken.

Tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een parchtige kaart Ilona.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Ilonka, wow.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elegant card with lovely use of doily. Thanks for joining us at Come And Get It Challenges, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer