Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 20 mei 2016

Challenge Reminder Kleuren met Distress Inkt En Met Potloden.

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik mn kaartje laten zien voor de Reminder van.
 Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden.
Thema Leef je uit, alles mag..


De stempel is van Sailor girl  van Sherri Baldy's Besties.
En kun je hier vinden,

Today I'll show you My Reminder card.
 For the Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden.
The digi stamps can you find overhere.
Our Theme is Leef je uit, en alles mag.





De reddings boei is van Silhoutte.

Ik hoop jullie hiermee geinspireerd te hebben.
Leuk dat je langs kwam tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka



2 opmerkingen:

  1. Leuke en lieve kaart Ilonka, heel mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi kaartje weer Ilonka....en die leuke digi weer prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer