Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 13 april 2016

Oceanna card

Hallo allemaal,

Wat ben ik blij eventjes terug te zijn bij Whimsy. Dit keer als gast designer.
Want er zijn 6 nieuwe clear stempel, 9 rubber stamps en 2 dies in de shop te vinden.
http://whimsystamps.com



Dit keer een release met 6 nieuwe stempels.




 Vanaf vandaag mag ik drie dagen achter elkaar mijn kaartjes laten zien voor de nieuwe release stempels van April.
Vandaag met een stempel van Mi Ran Oceanna card.



 



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van.
http://artbymiranchallenge.blogspot.co.uk/

Creatieve groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Super leuk gast designer en helemaal met dit merk, heb op de beurs in Nijkerk ook een paar gekocht. Mooie kaart geworden, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje weer Ilonka...wat een leuke en mooi ingekleurde stempel erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh she is stunning what an amazing creative card I love it!
    hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet! Love the work you done with this image. Great layered flowers too.
    Thank you for playing along with us at Artbymiran. Good luck!
    Nick DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer