Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 8 april 2016

Little Lilian

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik hier weer even terug voor mijn tweede kaartje voor Vilda Stamps.




Dit keer met de schattige stempel Lilian.
Je kunt haar hier vinden, V 331




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka 


4 opmerkingen:

  1. ohhh wat lief Ilonka, dat gezichtje zooo grappig.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit geworden Ilonka....TOPPIE!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart,Ilonka.Inderdaad een schattig stempeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer