Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 7 april 2016

Little fairy

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik  goed nieuws vertellen, ik mag als fulltime designer blijven bij Vilda Stamps
En wat een feest om voor zo,n mooi bedrijf te mogen werken,




Dit keer een leuke stempel uitgekozen van deze lieve fairy.
Je kunt haar hier vinden V50
Het Sentiment  hier V581





Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer

Creatieve groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart leuke stempel, en gefeliciteerd met je baan als fulltime designer.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart met een prachtige stempel.
    Fijn dat je lekker bij ons zit voor vast.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer