Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 14 april 2016

Happy father's day

 Hallo allemaal,

Dag twee met weer een nieuwe release stempel voor Whimsy.
 Welke ik als gast designer mag laten zien.

En neem er eens een kijkje,  want er zijn 
6 nieuwe clear stempel, 9 rubber stamps en 2 dies in de shop te vinden.
http://whimsystamps.com/





Mijn inspiratie kaartje met de stempel van:
The Crissy a Man's Best Friend


Mijn kaartje doet mee met de volgende challenge


Leuk dat  je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

6 opmerkingen:

  1. heel mooi dit vaderdags kaartje Ilonka...leuk stempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ilonka, echt prachtig.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,Ilonka.Prachtig ingekleurde stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a great masculine card. Lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a great masculine card. Lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer