Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 1 april 2016

Challenge Mijn Besties Aussie Challenge Blog

Hallo allemaal 

Hier even weer een update sinds vandaag mag ik ook Designer zijn bij




De nieuwe challenge staat online...
Ik vind het zo gaaf om in het DT te zitten en mn inspiratie kaartje nu al te laten zien. Gisteren op de valreep nog snel mijn kaartje gemaakt.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd weer Ilonka, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Ilonka.Prachtige digi en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer Ilonka en gefeliciteerd met je member ship bij de Aussie's club.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer