Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 15 april 2016

Challenge # 3 Becka B

Hallo allemaal,

Vandaag begint bij Becka B een nieuwe challenge # 3.





Het leuke nieuws is dat ik daar plaats mag nemen in het dt team.
Het thema is ronde vormen. 

En zo trots om jullie mijn eerste inspiratie kaart te laten zien.




Komen jullie gezellig langs en doen gezellig mee !!

Creatieve groetjes Ilonka

3 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje heb je gemaakt als designer voor deze challenge Ilonka....prachtig in die paarse kleurtjes

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi kaartje. gefeliciteerd met je DT plaats. veel plezier. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een mooie kaart zeg, en gefeliciteerd met je DT schap.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer