Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 18 april 2016

Beterschap

Hallo allemaal,

Hahha lol vandaag weer  een nieuw kaartje laten zien voor Vilda Stamps.




Dit keer een beterschaps kaartje.





Leuk dat je langs kwam tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

4 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat een liefie Ilonka.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel lief beterschapskaartje Ilonka...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke beterschapskaart,Ilonka.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer