Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 20 april 2016

Bedankt voor je vriendschap

Hallo allemaal,

Ik ben weer even terug voor mijn bijdrage van de reminder van Mijn besties inkleuren met distress inkt en potloden'. Challenge blog.




Daar staat een prachtige Sketch. Ter beschikking gesteld door Terry's sketch It.




Onze prijs wordt gesponsord door Sherri Baldy's Besties.




Dit is mijn inspiratie kaartje




Komen jullie gezellig langs de challengee is ook te vinden op facebook.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer

creatieve groetjes Ilonka

2 opmerkingen:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer