Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 26 maart 2016

XXXjes

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik eens een kaartje zien zonder opdracht.
Ik vind de stempels van Weestamps zo schattig.
Dat ik er verliefd op ben geworden.
Zie HIER alle leuke stempels.




Leuk dat je langskwam, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Ilonka met een lief stempeltje.
    Fijne paasdagen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel lieve stempeltjes . Mooi kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart Ilonka, en ook die xxxjes.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, met een prachtig ingekleurd Wee-tje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Ilonka...inderdaad een heel schattig en mooi ingekleurd stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt,
    fijne paasdagen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief stempelplaatje mooie kaart van gemaakt.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer