Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 11 maart 2016

Shape purse

 Hallo allemaal,

Hier ben ik vandaag met mn tweede creatie voor Vilda Stamps.





Dit keer weer een creatie met een  superleuke stempel van Carina W V377
Het patroon van de Shape purse  is van de Cards etc Shop.
Dit keer is de stempel ingekleurd met mijn copics.


Hi everyone,
This is my second card for today. I did choose  a My shape purse card.
And also for Easter. The stamps is from Carina W. V377
 I have colored the image with  my  copics





 
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Thanks for dropping by.
Creatieve groetjes Ilonka


5 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Ilonka...heel mooi ingekleurd digistempeltje en prachtig in die lila kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Ilonka...heel mooi ingekleurd digistempeltje en prachtig in die lila kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model en stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer