Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 3 maart 2016

Rondje van het huis

Hallo allemaal,

doen we een rondje van het huis.
We laten de komende dagen steeds een paar inspiratie kaartjes zien.


Dit is mijn inspiratie kaartje.



Het patroon is van Sandra scrapsels.
Hier kun je de Besties vinden  Van Sherri Baldy.


leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi dit easelkaartje Ilonka...prachtig ingekleurde digi en ook die lila kleurtjes vind ik schitterend...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Ilonka.Mooie kleurtjes en een schattige Bestie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het project ziet er schitterend uit Ilonka, wow.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feestelijk mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer